برای افرادی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، حداکثر رساندن درآمد از اولویت های اصلی است و دستیابی به این هدف غالباً در زمان مناسب به استراتژی مناسب قیمت گذاری در هتل نیاز دارد. در حقیقت ، ایجاد تنظیم نرخ اتاق بر اساس تقاضا ، تقسیم مشتری و سایر عوامل می تواند کلید موفقیت کلی کسب و کار باشد. در این مقاله ، به استراتژی قیمت گذاری که هتل ها می توانند در استراتژی مدیریت درآمد خود ، به منظور افزایش میزان درآمد حاصل از آنها اتخاذ کنند ، اشاره می کنیم.

کدهای تخفیف برای تحریک رزرو مستقیم

قیمت گذاری هتل

در حالی که استراتژی برابری نرخ مصوب ممکن است برخی از پلن های قیمت گذاری که می تواند باعث تحریک رزرو مستقیم هتل شود را مانع شود ، اما استفاده از کدهای تخفیف برای تشویق رزرو مستقیم یک استراتژی بسیار کارآمد است. بنابراین ، هنگامی که یک مهمان بعد از رزرو از طریق شخص ثالث به هتل مراجعه می کند ، می توانید برای هر نوع رزرو مستقیم آینده که با شما انجام می شود ، به آن ها کد تخفیف پیشنهاد دهید. اگر این استراتژی منجر به اقامت دوباره در آینده شود ، مزیتی دوجانبه برای تشویق رزرو مجدد و ترغیب آن ها به صورت مستقیم رزرو دارد.

پکیج پیشنهاد دهید.

قیمت گذاری هتل

یکی دیگر از گزینه های خوب برای افرادی که در هتل تلاش می کنند تا حداکثر درآمد را به دست آورند ، ایجاد پکیج هایی است که باعث می شود مشتریان هزینه بیشتر برای خدمات بیشتر بپردازند. خدمات یا محصولاتی که ممکن است در پکیج وجود داشته باشد شامل وعده های غذایی ، دسترسی به سالن ورزشی، تجهیزات و غیره است.

در پکیج ، نرخ واقعی اتاق ممکن است به تنهایی کمتر از نرخ معادل اتاق بدون پکیج باشد. با این حال ، هتل قادر به فروش همزمان کالاهای بیشتری خواهد بود.

سامانه رزرواسیون "های هتل " جهت کسب رضایت و اعتماد مسافران عزیز مشهد مقدس ، اقدام به ارائه اقامت رایگان تحت عنوان طرح " سفر اولی ها " نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت hihotel.ir  مراجعه نمایید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آتش برگ برترین مرجع تخصصی ویلا در ایران ارتباطات میان فرهنگی جوونه بزن بیگ گو نمالایو - نمالاو - نمالایت - دانلود و تماشای آنلاین فیلم . سریال . کارتون . موزیک kosarmalayer مریم افشاری-نویسنده-شاعر-ترانه سرا