برای افرادی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، حداکثر رساندن درآمد از اولویت های اصلی است و دستیابی به این هدف غالباً در زمان مناسب به استراتژی مناسب قیمت گذاری در هتل نیاز دارد. در حقیقت ، ایجاد تنظیم نرخ اتاق بر اساس تقاضا ، تقسیم مشتری و سایر عوامل می تواند کلید موفقیت کلی کسب و کار باشد. در این مقاله ، به استراتژی قیمت گذاری که هتل ها می توانند در استراتژی مدیریت درآمد خود ، به منظور افزایش میزان درآمد حاصل از آنها اتخاذ کنند ، اشاره می کنیم.
در حالی که استراتژی برابری نرخ مصوب ممکن است برخی از پلن های قیمت گذاری که می تواند باعث تحریک رزرو مستقیم هتل شود را مانع شود ، اما استفاده از کدهای تخفیف برای تشویق رزرو مستقیم یک استراتژی بسیار کارآمد است. بنابراین ، هنگامی که یک مهمان بعد از رزرو از طریق شخص ثالث به هتل مراجعه می کند ، می توانید برای هر نوع رزرو مستقیم آینده که با شما انجام می شود ، به آن ها کد تخفیف پیشنهاد دهید. اگر این استراتژی منجر به اقامت دوباره در آینده شود ، مزیتی دوجانبه برای تشویق رزرو مجدد و ترغیب آن ها به صورت مستقیم رزرو دارد.
یکی دیگر از گزینه های خوب برای افرادی که در هتل تلاش می کنند تا حداکثر درآمد را به دست آورند ، ایجاد پکیج هایی است که باعث می شود مشتریان هزینه بیشتر برای خدمات بیشتر بپردازند. خدمات یا محصولاتی که ممکن است در پکیج وجود داشته باشد شامل وعده های غذایی ، دسترسی به سالن ورزشی، تجهیزات و غیره است.
در پکیج ، نرخ واقعی اتاق ممکن است به تنهایی کمتر از نرخ معادل اتاق بدون پکیج باشد. با این حال ، هتل قادر به فروش همزمان کالاهای بیشتری خواهد بود.
درباره این سایت